vineri, iunie 19, 2009

După 6 luni

Ba chiar 7 luni, dacă stau să socotesc.

Motivul pentru care m-am tot căutat pe la doctori peste mări şi peste ţări este că de cîţiva ani buni (vreo 10) analizele îmi ieşeau dezastruoase.
Analizele la ficat îi făceau pe doctori să se uite cu neîncredere cînd le spuneam că nu beau, nu fumez, nu mănînc prăjeli; erau identice cu ale unui prieten care de mulţi ani încoace e cel puţin jumătate din timp 'cu mustul în freză'. Doctoriţa de familie, cînd s-a uitat peste cifrele de la colesterol, m-a întrebat dacă am devenit vegetarian. Fierul (hemoglobină, hematii, sideremie, toate) ieşeau groaznice, în ciuda tonelor de Glubifer şi alte preparate luate mereu. Calciul de-abia depăşea limita inferioară, deşi lactatele sînt de bază pentru mine.

După jumătate de an de regim fără gluten, nu mi-a venit să cred cînd m-am uitat pe rezultatele analizelor: transaminazele la valori modice, hemoglobina spre limita superioară, sideremia la mijlocul intervalului, calciul în prima jumătate, colesterolul ...hm... în borderline crescut. Încă ceva: am pus pînă acum aproape 10 kg.

Concluzia este uşor de desprins. Tot înainte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu