luni, decembrie 07, 2009

Cartofi crocanţi cu mălai

Uneori nişte reţete care par simple sau chiar banale pot oferi delicii neaşteptate. Un exemplu bun e reţeta asta de cartofi, despre care unii "critici" au zis la început că mai bine aş face cartofi copţi simpli şi i-aş mînca cu mămăligă. Eu însumi am fost un pic suspicios faţă de multele comentarii extaziate de pe topicul în care apare reţeta. Dacă toţi au zis că e delicios, hai să încerc şi eu.
Cîţiva cartofi se taie în sferturi (sau mai mici), se dau prin sare, apoi prin mălai şi se aşează într-o tavă presărată cu un pic de ulei (eu am preferat să folosesc şi hîrtie de copt). Se bagă în cuptorul dinainte încins pentru jumătate de oră, la foc mai iute.
La final cartofii vor fi crocanţi pe dinafară şi moi pe dinăuntru. Se vede că în mijlocul tăvii lipseşte un cartof?

http://www.culinar.ro/forum/continut/Retete-pentru-incepatori/20949/Cartofi-crocanti-cu-malai/
, graţie Liei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu