luni, septembrie 27, 2010

Tăiţei prăjiţi (Asian-style Fried Noodles)

M-am abonat la newsletter-ul de la www.celiac.com şi în meilurile pe care le primesc de la ei sînt uneori nişte reţete care par simple şi delicioase. Ia să încerc una...
Asta părea cea mai abordabilă: Asian-style Fried Noodles.

Întîi am pus la fiert apa pentru tăiţeii de orez.
Am tăiat fîşii subţiri din morcov, ardei, varză şi un pic de usturoi. Am tăiat cubuleţe mici carnea de porc. Am aruncat totul în ulei în wok-ul încins.
Am pus tăiţeii de orez "la fiert", de fapt se lasă în apa fierbinte, cu focul închis.
Wok-ul nu are voie să stea, trebuie mereu agitat. După cum spunea reţeta lor, n-ar trebui să stea totul pe foc mai mult de 1 minut. Hai, mă laşi, carnea nu e făcută, legumele nu sînt nici măcar încălzite; am ţinut wokul pe foc ceva mai bine de 5 minute.
Între timp am scos tăiţeii din apă, i-am scurs şi i-am tăiat.
Am aruncat tăiţeii în wok peste carne şi legume, şi i-am mai ţinut încă 30 de secunde, am mai pus nişte frunze de mentă proaspete, din grădină :)

Lecţii învăţate:
- mîncarea chinezească e greu de făcut să-ţi iasă bine
- mai trebuia un sos, ceva
- atunci cînd experimentezi, e bine să faci porţii mici

http://www.celiac.com/articles/22267/1/Asian-style-Fried-Noodles-Gluten-Free/Page1.html
Foto sus: aşa a ieşit. Foto jos: aşa trebuia să iasă.

Un comentariu:

  1. Buna,
    Am cateva nelamuriri

    1) Analizele pt celiachie(anticorpii) se pot face numai la laboratoarele private sau se pot face si prin unele spitale din Bucuresti?

    2) Cat costa pana la urma?

    RăspundețiȘtergere