luni, septembrie 27, 2010

Orez, creveţi, legume

Am avut musafiri într-o seară, şi asta am gătit a gătit soţioara mea: orez cu creveţi şi cu legume la wok.
Orezul se prepară după cum am mai discutat.
Legumele (ardei, morcov şi orice pică la îndemînă) se taie mărunt şi se aruncă în uleiul din wok-ul încins deja, la foc mare, agitînd mereu. Se aruncă peste ele cîte un pic din toate plantele aromatice din bucătărie.
Cînd legumele sînt un pic înmuiate, se pun creveţii la prăjit într-o tigaie cu puţin ulei, pentru 4-5 minute (am avut creveţi congelaţi, ăia refrigeraţi se fac mai repede). Eu de obicei pun creveţii în wok, dar nevasta a gătit de data asta, aşa că eu nu m-am băgat.
Un copil şi doi bebeluşi au mîncat majoritatea creveţilor, aşa că patru adulţi au mîncat majoritatea legumelor, ca să fie chit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu