luni, februarie 23, 2009

Mix făcut în casă

Urmărind sfaturile unui nene de pe youtube, am făcut ieri un experiment: am amestecat o cană de faină de orez, o cană de faină de soia, o cană de amidon de porumb, cîteva linguri de praf de cartofi instant şi un pliculeţ de praf de copt. Din ce a ieşit am făcut un aluat (2 ouă, lapte, apă, un pic de zahăr) şi l-am băgat la cuptor într-o tavă de cozonac pentru ceva mai mult de o oră jumate. A ieşit ceva care seamănă destul de bine cu o pîine. Poate dacă făceam doar cu apă era mai clar rezultatul.
Făină de soia şi făină de orez se găsesc la magazinele Plafar/Centrofarm (produse de Solaris Plant), cu 6,75 lei/500g, amidonul de porumb l-am luat de la alimentara de la colţ cu 5,90 lei/kg (Alex&Com srl Galaţi), cartofii instant costă cam 1,50 lei la orice supermarket, praful de copt sub 1 leu. Rezultat: 11 lei/kg mix.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu