miercuri, ianuarie 06, 2010

Petrecere de Crăciun 2009

Şi anul ăsta, firma a dat o petrecere de Crăciun. Fiind anul trecut meniu fix, cu porţii individuale, îmi iau măsuri de prevedere şi o rog pe colega care se ocupă cu organizarea să întrebe la restaurant dacă pot oferi un meniu fără gluten - şi ataşez textul cu informaţii pentru bucătari. Nesurprinzător, răspunsul a fost că să le zic eu ce să îmi pregătească - dar între timp am făcut rost de meniul pentru petrecere, am tras conluzia că e ok, şi nu am mai insistat.

Seara petrecerii. Bufet cu 20 de feluri de mîncare. Aveam nişte suspiciuni la crema de brînză şi la rulourile de carne cu legume, aşa că îl trag deoparte pe unul dintre chelneri şi îl rog să întrebe la bucătărie dacă alea conţin făină. Ah, dumneavoastră sînteţi domnul cu meniu special fără gluten, da, v-am pregătit un meniu separat, aveţi salată de pui şi somon cu legume, e bine? E foarte bine, zic eu înfulecînd deja de la bufet ceva ce-mi făcea cu ochiul.

Intră în scenă salata de pui. Crutoane. Iese din scenă salata de pui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu